Institutul de Cercetări Socio-Umane "C.S. Nicolăescu-Plopșor" din Craiova

Institutul de Cercetari Socio Umane ,,CS Nicolaescu Plopsor”,str. Unirii nr.68,Craiova, scoate la concurs un post contractual de execușie: Referent de specialitate IA, pe durată nedeterminată, în cadrul Serviciului Financiar – Contabilitate

ACADEMIA ROMÂNĂ

Institutul de Cercetări Socio-Umane ,,C. S. Nicolăescu Plopșor”

Institutul de Cercetări Socio-Umane ,,C. S. Nicolăescu Plopsor”, str. Unirii nr.68, Craiova, scoate la concurs un post contractual de execuție: Referent de specialitate IA, pe durată nedeterminată, în cadrul Serviciului Financiar – Contabilitate

Candidații vor depune toate actele de înscriere la Biroul Contabilitate. Acte necesare pentru întocmirea dosarului de concurs:

  • Cerere de înscriere adresată Directorului Institutului de Cercetari Socio Umane ,,C.S. Nicolăescu Plopșor” Craiova;
  • Curriculum vitae detaliat, datat și semnat pe fiecare pagină (model EUROPASS);
  • Declarație pe proprie răspundere că nu are condamnări penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează, cu completarea dosarului de concurs (până la data primei probe de concurs) cu cazierul judiciar în original;
  • Recomandare de la locul de muncă anterior;
  • Originalul și copia actului de identitate;
  • Originalul și copia carnetului de muncă / adeverință de vechime;
  • Originalele și copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și a altor acte care atestă efectuarea unor specializări (diplome licență/master, atestate,etc.) ;
  • Adeverință medicală care să ateste starea de sănătate, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

  Dosarele de concurs se primesc la Biroul Contabilitate până la data de 29.06.2018 (inclusiv) orele 13.00, când expiră termenul limită de depunere al dosarelor. Rezultatul selectării dosarelor se afișează la sediul și pe site-ul Institutului de Cercetari Socio Umane ,,CS Nicolaescu Plopsor” Craiova în data de 06.07.2018Cerințele postului:  

  • Studii superioare de lungă durată -Facultatea de Știinte Economice, Specializarea în finanțe-contabilitate;
  • vechime în muncă: min. 15 ani;
  • vechime în specialitatea studiilor – domeniul economic: min. 3 ani;
  • atestat SEC valabil minim 3 ani de la data concursului.
  • competențe/cunoștiințe:
  • de a rezolva eficient problemele de organizare a muncii proprii și de gestionare a timpului; de autoperfecționare; de analiză și sinteză; de a lucra în echipă; de a comunica verbal și în scris;
  • nivel avansat de operare Microsoft (Word, Excel)
  • cunoștinșe despre întocmirea documentelor financiare
  • cunoașterea contabilității instituțiilor publice și a aplicației FOREXEBUG de lucru cu Trezoreria statului.
  • aptitudini/deprinderi:
  • de a lucra ușor cu oamenii și cu documentele;
  • discreție; spirit de inițiativă; persoană organizată și ordonată; atenție și dexteritate cu privire la lucrul cu computerul;
  • aptitudini de comunicare.
Nr.
crt.
BibliografieTematică
1Legea nr. 82/1991 a contabilității, cu modificările și completările ulterioare

Legea nr. 82/1991 a contabilității, cu modificările și completările ulterioare- integral

2O.M.F.P. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea și conducerea contabilității instituțiilor publice, Planul de conturi pentru instituțiile publice și instrucțiunile de aplicare a acestuiaO.M.F.P. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea și conducerea contabilității instituțiilor publice, Planul de conturi pentru instituțiile publice și instrucțiunile de aplicare a acestuia
3Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 2021/2013 pentru modificarea și completarea Normelor metodologice privind organizarea și conducerea contabilității instituțiilor publice, Planul de conturi, instituțiile publice și instrucțiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finanțelor publice nr.1917/2005
Ordinul ministrului finanțelor publice nr.2021/2013 pentru modificarea și completarea Normelor metodologice privind organizarea și conducerea
contabilității instituțiilor publice, Planul de conturi pentru instituțiile publice și instrucțiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finanțelor publice nr.1917/2005
4OMFP nr. 720/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice privind execușia bugetelor de venituri și cheltuieli ale instituțiilor publice autonome, instituțiilor publice finanțate integral sau parțial din venituri proprii și activităților finanțate integral din venituri proprii, inclusiv a bugetelor creditelor interne, bugetelor creditelor externe, bugetelor fondurilor externe nerambursabile, bugetelor fondului de risc și bugetelor privind activitatea de privatizare, gestionate de institușiile publice, indiferent de modalitatea de organizare și finanțare a acestora OMFP nr. 720/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice privind execuția bugetelor de venituri și cheltuieli ale instituțiilor publice autonome, instituțiilor publice finanțate integral sau parțial din venituri proprii și activităților finanțate integral din venituri proprii, inclusiv a bugetelor creditelor interne, bugetelor creditelor externe, bugetelor
fondurilor externe nerambursabile, bugetelor fondului de risc și bugetelor privind activitatea de privatizare, gestionate de institușiile publice, indiferent de modalitatea de organizare și finanțare a acestora
5Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal cu modif. ulterioare – H.G. 1/2016 Normele metodologice de aplicare a Codului fiscal cu modif. ulterioareVenituri din salarii și asimilate salariilor
(cap. III) (selectați)

Contribuții sociale obligatorii (titlul V)

(selectați)

Alte venituri asimilate salariilor
6Ordinul nr.1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonarea și plata cheltuielilor instituțiilor publice, precum și organizarea, evidența și raportarea angajamentelor bugetare și legale cu modificările și completările ulterioareOrdinul nr.1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonarea și plata cheltuielilor instituțiilor publice, precum și organizarea, evidența și raportarea angajamentelor bugetare
și legale cu modificările și completările ulterioare
7Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii

Clasificația indicatorilor privind finanțele publice, aprobată prin OMFP nr. 1.954/2005.
Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii

Clasificația indicatorilor privind finanțele publice, aprobată prin OMFP nr. 1.954/2005. – integral
8Legea finanțelor publice, nr. 500/2002, cu modificările și completările ulterioareLegea finanțelor publice, nr. 500/2002, cu modificările și completările ulterioare
9HG. 518/1995 privind nivel diurne, plafon cazare, drepturi si obligații deplasari în străinătateHG. 518/1995 privind nivel diurne, plafon cazare, drepturi si obligații deplasari în străinătate
10H.G. 1860/2006 privind drepturile și obligațiile personalului autorităților și instituțiilor publice pe perioada delegării și detașării în altă localitate, precum și în cazul deplasării, în cadrul localității, în interesul serviciuluiH.G. 1860/2006 privind drepturile și obligațiile personalului autorităților și instituțiilor publice pe perioada delegării și detașării în altă localitate, precum și în cazul deplasării, în cadrul localității, în interesul serviciului
11Decret nr.209/1976 privind regulamentul
operatiunilor de casa
Decret nr.209/1976 privind regulamentul
operatiunilor de casa
12O.M.F.P.nr. 2634/2015 privind documentele
financiar-contabile
O.M.F.P.nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile
13Legea nr. 752/2001 privind organizarea și funcționarea Academiei Romăne și Statutul Academiei RomâneLegea nr. 752/2001 privind organizarea și funcționarea Academiei Romăne și Statutul Academiei Române
14Legea 69/2010-Legea responsabilitatii fiscal bugetareLegea 69/2010-Legea responsabilitatii fiscal bugetare

Condițiile necesare ocupării unui post de natură contractuală

Poate ocupa postul vacant persoana care îndeplinește următoarele condiții:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea

Concursul va consta într-o probă scrisă și un interviu:

Proba scrisă se va desfășura în data de 07.2018, ora 10, la sediul Institutului de Cercetări Socio-Umane ,,C. S. Nicolăescu Plopșor”

Accesul în sala de concurs se va face în baza cărții de identitate în original iar candidații sunt rugați să se prezinte cu 10 minute înainte de începerea probei scrise. Rezultatul probei scrise se va afișa la sediul și pe site-ul Institutului de Cercetari Socio-Umane ,,C. S. Nicolăescu Plopșor”, în data de 16.07.2018, candidații promovați fiind cei care au obținut minimum de 70 de puncte (nota 7). Numai candidații promovați la proba scrisă se pot prezenta la interviu Interviul se va desfășura în data de 20.07.2018, ora 10, la sediul Institutului de Cercetari Socio-Umane ,,C. S. Nicolăescu Plopșor”. Rezultatul interviului se va afișa la sediul Institutului de Cercetari Socio-Umane ,,C. S. Nicolăescu Plopșor” și pe site-ul instituției în data de 23.07.2018.   Rezultatul final se afișează la sediul și pe site-ul sediul Institutului de Cercetari Socio-Umane ,,C. S. Nicolăescu Plopsor” în data de 25.07.2018. Candidații pot depune contestații cu privire la selecția dosarelor/proba scrisă/ interviu în termen de o zi lucrătoare de la data afișării rezultatelor respective.   Rezultatele la contestațiile depuse pentru selecția dosarelor/proba scrisă/ interviu se vor afișa în termen de o zi lucrătoare pe site-ul și la sediul Institutului de Cercetari Socio-Umane ,,C. S. Nicolăescu Plopșor”,   Relații suplimentare se pot obține zilnic între orele 10-13 la telefon 0251 525 702 sau la sediul Institutul de Cercetări Socio-Umane ,,C. S. Nicolăescu Plopșor”, , secretarul comisiei de concurs Buleteanu Laurențiu.

Exit mobile version